chaa chaa

hej igen, det var ett tag sen jag skrev, har typ inte haft tid :(
har skola att sköta, men nu ska jag berätta hur jag har det, jag går liksom upp fem eller sex nu,
jag tycker att det är skit jobbigt, liksom, men sen ska jag sitta på tåget i 40 min ända till stockholm,
bor i mariefred så ni vet, men iallafall så ska jag ta tuben i typ 30 min eller nåt,
skit jobbigt, men imorn kommer det vara ännu jobbigare för att jag ska upp 5 :O för att hinna med sex tåget :(
kommer fan inte orka seriöst, då tänker jag vem f*n kliver upp 5 för att åka till skolan :O
jo jag självklart XD
pöss på er <3 hörs imorn innan eller efter skolan, kanske hinner med bägge två <3
bild på eman på morgonen :P det på minner om mej på dom senaste dagarna :'(

Kommentarer
Postat av: crackhoe

Vet hur de e fick ju göra samma sak när jag gick i sundby skolan o bodde här eller hur e de jobbigt ? :O

2010-08-30 @ 21:45:40
URL: http://crackhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0