heej nu är jag hemma igen <3

heeej på er igen, kom nyss hem ska snart hoppa in i duchen efter en skön kväll,
först träffade jag marie o robin vid ip, vi satt där o snackade, sen kom hanna o becca,
efter det kom ninni o kalle, sen drog marie o becca hem för att äta o vi andra drog till skolan för att spela lite boll,
det var ganska trevilgt, ja, o nu är jag hemma igen, glömte säg att leo kom också<3
nu ska jag kolla på tv tror jag, vi hörs pöss <3
heeej på er igen, kom nyss hem ska snart hoppa in i duchen efter en skön kväll,
först träffade jag marie o robin vid ip, vi satt där o snackade, sen kom hanna o becca,
efter det kom ninni o kalle, sen drog marie o becca hem för att äta o vi andra drog till skolan för att spela lite boll,
det var ganska trevilgt, ja, o nu är jag hemma igen, glömte säg att leo kom också<3
nu ska jag kolla på tv tror jag, vi hörs pöss <3

Kommentarer
Postat av: Marie

du verkar verkligen gilla de här med blogg ;)

2010-08-12 @ 21:51:27
Postat av: kallebooii

alltid, jag älskar dej mest av allt :D

2010-08-13 @ 11:56:49
URL: http://mankanbooijjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0