hahahahahb<3

du och jag vi har snackat nu ett tag baby
vet ej på riktigt om jag är den som du vill ha, säg mig
är jag vad du letar efter, säg till mig snälla jag ber dig
för du har en förutfattad mening på hur jag ska bete mig
och vad du nu kallar för man
för att passa i din bestämda mall
vara kall och aldrig känslosam (lilla shorty)
jag kan inte vara den du vill (så förstå mig)
därför står vår relation så still
hör dina vänner säga
att jag är känd som playa
men dom är avundsjuk och ful och sminkar sönder fejjan
dom dömmer mig baby, undrar varför du
ens kan ??? mina ord, jag säger så till varje brud
men jag svär dom snackar skit, säger inte så till nån
dom är sura för att ingen nånsin säger så till dom
ye det är faktiskt inte sant, men faktiskt intressant
hur jag kan dömmas av en fördom som har tvingats fram,
så sant <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0