player!!!

PLAYER....
Ett ord som folk använder sig av i vissa sammanhang...
Främst är det kvinnfolk som ger denna beskrivning av mansfolk...
Men vad är egentligen en player, vad menar ni flickor när ni ger en stackars gosse stämpeln player?
Jag ska i alla fall ge min syn på saken....
Om en pojke har som vana att springa runt och pussas med damer på krogen, är han då en player?
Om en pojke säger till flickor att han tycker dom är söta, så han ska få pussas, är han då en player?
Om en pojke är så hemsk att han under en kväll pussas med mer än 1 flicka, är han då en player?
Om det även händer att denna pojke ibland har tagit hem en flicka och utövat sexuella aktiviteter med henne, är han då en player?
Enligt mej....NEJ.....
Vad är så oerhört upprörande med att pojken busar runt och har lite skoj....inga känslor inblandade, ingen blir sårad?
Varje flicka har ju också ett eget val att göra, nämligen bestämma om hon verkligen vill pussas me pojken!

Player enligt kallebooii .

Precis som ordet antyder, Play = Leka
Om pojken leker med flickors känslor, om han lurar dom och får deras ögon att tåras..
Om han sårar dom, men inte bryr sig utan bara garvar åt deras sorgsna hjärtan!
Där har vi en Player!

Nu undrar ni varför jag tar upp detta...är jag en player? Svar nej, men jag kan erkänna att det hänt någon gång att man slaskat trut med mer än en kvinna under en utekväll....
Ville ge min syn på det skumma fenomenet player...
Nu är ju jag inte den som ränner runt och hånglar me allt som rör sig, finns ju inget riktigt nöje att pussas me folk man knappt känner, eller?

Men vi pojkar ska väl kanske inte klaga, kvinnfolk får ju lätt en betydligt grövre stämpel i pannan om dom ses med X antal grabbar ute i vimmlet.....

Oj oj, dimmiga utekvällar
Oj oj, dessa känslosamma stunder
Oj oj, ska det vara såhär?

Tjejer, tjejer...han är ingen player!

För övrigt är jag förtjust, förtvivlad och förvirrad på en och samma gång...


Kommentarer
Postat av: Jacob

dags att börja använda dina egna ord? :P

2010-10-05 @ 17:41:12
Postat av: emil,

haha!, du som skrivit? Svar nej, och alle du har själv sagt att du r stolt playr?

2010-10-05 @ 17:45:46
Postat av: kallebooii

det var en polare som skrev, jag är inga player fortfanrade!! vånta hur många tjejer har ni hållt på med, det är fan mer än en i allafall eller hur!!!! det har nästa alla killar gjort vådå är alla dom player då, nej. så var snälla o sluta säga att jag är det okej......

2010-10-05 @ 17:52:48
URL: http://mankanbooijjz.blogg.se/
Postat av: emill

kalle? detä ingen som skrivit det ?

2010-10-05 @ 18:02:30
Postat av: Anonym

" om pojken leker med flickrs känslor, om han lurar dem och får deras ögon att tåras" host" olivia host"

2010-10-05 @ 19:15:21
Postat av: kallebooii

hahaaaaa :)

2010-10-05 @ 21:05:58
URL: http://mankanbooijjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0